Fallerade planer..

Jag hade så mycket planer för den här morgonen men verkar som jag helt enkelt får nöja mig med att bara fått tvätta, som vart huvudsyftet med att ej gå och lägga mig när jag kom hem från jobbet.
Underbart att vara i tvättstugan alldeles allena såhär om morgonkvisten, och vaken går att hålla sig så länge man är igång.. men ändå hade jag vad som nu visade sig vara orealistiska planer på att tex. gå ut och springa.. bara att inse, krafterna för löprunda finns ej - o inte nån lust heller för den delen!
Så att fått tvättat i sig kanske inte är så illa ändårå.. Får jag städat marsvinsburen är även det avklarat, o de känns som lagom avancerad uppgift!

Nu har jag för ovanlighetens skull ätit lite frukost, vilket jag annars aldrig gör innan jag ska sova.. men idag är ingen vanlig dag, för idag är Tinas namnsdag, trala trala trala..
Tom hjälpt tandlöse Jerry på traven med lite macka o små gurkstavar han med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari