Frukost jiihaaa

Nästan glömt hur underbart det är att få äta frukost alldeles ensam utan att någon ropar eller behöver hjälp med något. Att få dricka kaffet innan det blivit kallt!
O anledningen till att jag idag kan avnjuta en harmonisk frukost är att lämningen vid skolan idag gick utan problem, som i förrgår bad han mig stanna kvar tills det ringde in. Och eftersom jag ska jobba ni ikväll känns det bra att vi fick en bra lämning såhär innan han ska till C. Nu hoppas jag det går bra när han ska till fritids till morgonen med W.. men vi har ändå sagt nu att mammatid blir det först 14.30 imorgon då de ska få ta bussen hem till mig. Innan dess är det C som ska ha ansvaret!

Sån skillnad på pojke när ångesten inte blossar upp..


Kommentarer
Postat av: Teela ♥

tjena. hur är det?

2008-08-21 @ 09:38:42
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: Mamma

Det är så skönt att höra varje gång det gått bra. Mycket skönt för k

2008-08-21 @ 16:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari