Hurtig minsann!

Startar upp lite lätt med mitt frukostinlägg. Kaffet vart behövligt idag då jag vaknade med en fin liten huvudvärk, troligtvis sömnbristbiverkning.. för jag vääägrar bli sjuk på min lediga helg.. det kommer aldrig hända!

Igår kväll låg vi alla tre och sussade sött strax efter 21-tiden. Vart behövligt men hade lätt somnat om jag la mig nu med!

Idag har vi varit hurtiga och cyklat till skolan. Vinterjackor, mössor och vantar för i nerförsbackarna nyper det hårt om skinnet i denna höga kyliga luft vi har om mornarna. Till eftermiddagen lär de vara aningens varmare och dessutom uppförsbackar! Skoj!

Och eftersom ni ser mig skriva här innebär det att även idag gick lämningen bra i skolan! Som innan har jag varit med precis tills det ringt in och då gått in i klassrummen, men det gör jag så gärna bara han sen är där ensam resten av dagen.

Så idag händer följande:
Tvättid, och jag känner mig manad att tvätta dessutom..
Hämta barn/cykla hem..
Hjälpa K packa leksaker han ska sälja imorgon på Barnens Loppis.
Få överlämnat kiddosarna till C.
HELLEDIG HELG!!!!!

Nu sortera tvätt så jag vet vad att ta med mig ner till maskinerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari