Jag träffade Gardell inatt..

När jag stod och diskade monsterdisken som hängde i köket kom jag på vad jag drömde inatt :D

Lite osäker på vem jag vart där med men känslan säger mig att det var D iaf.. var vid någon slags arena/gympasal eller liknande och skulle se en Robbie Williams konsert.. i gångarna bakom scenen stötte vi på självaste Robbie Williams och Jonas Gardell :D Robbie brydde mig inte ett dugg utan ignorerade honom totalt för Jonas som jag upplevde som ett urhäftigt möte där i ingenstans.
Så, jag är ledsen herr Robbie.. Jonas är du inte intressantare än..
Varför jag ens vart där kan man fråga sig men tydligen skulle Bruce Springsteen spela där efteråt. Och smarthuvuden som vi var plankade vi in på konsert 2 eftersom vi ändå befann oss där inne redan.. Fast det egentligen inte lockade det minsta.

Vart jag ville komma med denna dröm kan man undra.. Men inatt träffade jag kändisar iaf :p

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari