Kaffe vs. Cappuccino

Sen frukost även idag. Och idag är jag trött, nästintill korvar sig i ögonen.
Vart så sömnig igår efter onödiga maten där vid midnatt och trodde jag skulle knocka av direkt men ikke. Jag låg och vände och vred mig i nästan två timmar innan jag dalade iväg. Smått orolig mage, kaan ha berott på fet mat så sent :p

Ibland kan jag bli glad över de mest futtiga saker. Som tex idag när jag istället för vanligt kaffe lyxade till det o gjorde cappuccino istället..



Varför inte göra så oftare??



Kommentarer
Postat av: Lena

Den såg sjukt god ut!!

2008-08-12 @ 16:49:46
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Maja

För att om man gör det för ofta blir det inte lika lyxigt och det gör en inte lika glad. Puss älskling!

2008-08-12 @ 20:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari