klantighet

Klockan vart kvart över sex denna morgon.. skulle lite smidigt lirka loss ett par jeans som låg underst av kläderna i min gungstol. Hittar ena jeansbenet och drar till.. byxan kom farande, så och gamecubet som jag hade förträngt att jag hade lagt där kvällen innan. Med ganska så hyfsad fart dunsade det ner på min högra stortå!! Bet ihop vrålet som ville ut samtidigt som jag studsade runt på en fot i mitt sovrum. Fåglarna sa inte ett pip där de satt och kollade på denna krigsdans!!

När tån domnat bort lite gick jag ut i ljuset och kollade.. mmm, en fin hudflärp hade den lyckats karva upp!! Svider/dunkar fortfarande i min stackars tå, men glad ändå att det inte vart lilltån som säkert bara blivit mos :p


*gulligt jack samtidigt som huden blev vit runtom*

Tur vi hade barnplåster hemma..




Kommentarer
Postat av: Mamma

Men vilken otur du har. Hoppas du har något att göra oml med.Annars lägger det nog ej.

2008-08-19 @ 10:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari