Knappast sysslolös

Idag är det fullt upp..
Trycker i mig lite frukost nu innan jag måste på obligatoriskt möte borta på jobbet. Trött o det nässtan kittlar i varenda led inuti mig av önskan att få somna om igen.
Efter mötet har jag lovat barnen att de kan komma hem till mig från skolan istället för att vara kvar på fritids tills C slutar.
När sen barnen åkt till honom kan jag få vila lite igen innan det ska jobbas. Lämningen igår vart långdragen. K ville inte alls till C men slutade ändå att han åkte med utan skrik och ångest, men det tog 30 min innan han lugnt o stilla satte sig i bilen med de andra.

Fick lite vuxentid med godis & film innan jag skulle bege mig till jobbet för en natt med Andreas & Therese..

O nu sitter jag här, men är snart någon annanstans.. *hekt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari