Måleri

Fick tokryck förrgår kväll och målade om barnens rum bara sådär. Istället för den lila vi hade tänkt hade de enats om en olivgrön färg när vi vart ute för att skaffa rollers. Så på ren non-thinking energikick så målade jag tills det vart klart!
Och skillnaden är stor, rummet känns mycket fräschare och varmare. Svårt att fota så färgen återges rätt men bra blev det iaf och barnen nöjda.





Tagit på kvällen med blixt så svårt att se. Men under fönstret är det fortsatt vitt som hela rummet vart innan, så där märks en kontrast :)




Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är impad, va duktig du är!!! Ser toppen fint ut. själv har jag slipat golv listor i dag... så min arm värker..aj aj. Nu ska dom bara målas oxå. vi kämpar på me våra barn rum:) Kramis

2008-08-08 @ 20:39:19
URL: http://ahsfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari