Så dyrt allt..

Helt ofattbart vad trött man kan vara.. ingen kul dag.

Fick åka ut till Torp ändå, så illa tvungen.. men snål som jag är så är jag inte beredd att ge 200 för ett par gummistövlar så den ende som fick sig stövlar idag vart William. Hans vart lagom diskreta med dinosaurie på för 99:-. Kevin som behöver storlek 35 är dubbelt så dyrt. W fick även ett par innetofflor till skolan som fröken hade påmint om..
Däremot efter jag vart inne i de flesta affärer så fick jag vika mig och köpa ett regnställ till K för 299:- för ett set med jacka/ byxa. Nu vart det nedsatt från 499:- i märket Abeko så jag hoppas det är bra grejjer ändå. Billigaste på Torp vad jag kunde se iaf!
K tyckte jättemycket om det, trots att det vart aningens stort, strl. 160 :p Men har nu att växa i.

 

Så nu har jag tejpat K stövlar lite snyggt så de förhoppningsvis håller hyfsat tätt tills kan få tag på billigare variant till honom..

Kom hem efter 17 och nu efter maten är jag så trött, mina ben är inte gjorda för att gå på Torp!
Så sista kraftansträngning nu och få diskat..


Kommentarer
Postat av: misskalila

Tror nog inte att abeko ska vara nåt problem med, vanligt märke!

2008-08-20 @ 18:59:39
URL: http://misskalila.blogg.se/
Postat av: Lena

Det ÄR gubbdyrt med kläder till ungarna =(

2008-08-20 @ 19:40:20
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Att allt måste va så förbannat dyrt.. Hade väldigt tur, hade sparat regnkläder efter amanda i blått och rött så de får oliver ha på dagis...en mindre sak att köpa. kram

2008-08-21 @ 10:04:20
URL: http://angelstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari