Tradera denna veckan..

Tre fina paket har dunsat ner i lådan denna veckan från lifesavern Tradera.

Kevin fick igår äntligen sitt efterlängtade stativ han/jag budade in för hans födelsedagspengar! Tokunge, men ett sådant ville han ha :p
De vart en chansning då jag inte vart hundra på om det skulle passa på den gamla digitalkameran han fick ärva från mig.. men ibland är turen på vår sida för fantastiskt nog fungerade det!!




Sen kom även två par lek/skolbyxor till Kevin då jag märkte nu vid skolstarten när shortssäsongen tynade ut, att byxor till skolan är behövligt!


36:-


21:-

De sista här är ljusare i verkligheten och i alldeles nyskick.  Blev skitnöjd över dessa då jag inte trodde de skulle vara riktigt lika fina som de vart. Nu har han två nya slit&slängbyxor att skita ner när det är lerigt väder i skolan :)

♥Tradera♥




Kommentarer
Postat av: Lena

Kul med fynd!! GRATTIS =) Kramen.

2008-08-30 @ 16:09:45
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari