Tragiskt dement, disträ, snurrig, förvirrad, borttappad.. lost!!

Det tragiska med hela grejjen är att nu börjar jag bli van.. van med att komma hem och stoppa in nyckeln i dörren och inse att den inte är låst!
Andra ggn sen skolan började som vi åkt iväg utan att låsa efter oss, jag kan inte fatta att en sådan grundlig rutin med att åka hemifrån bara glöms bort!

Sist gång kan jag skylla på regnet, då skulle vi tokspringa mot busshållplatsen.. dagens ursäkt är att vi skulle cykla till skolan och barnen tagit med sig nycklarna ner för att öppna cykelrummet. Stängde dörren med tanken att jag skulle gå ner och hämta nyckeln från barnen och sedan gå upp igen.. men någonstans på vägen ner för trappstegen så försvann det totalt! Skrämmande, hur många steg kan det vara.. 15??

På jobbet kan vi ibland se tillfällig förvirring vid förstoppning, men inte ens det kan jag skylla på!! ;)

Jag är 28 år, förfallet är redan grymt påtagligt!!





Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt jag känner igen mig, är lika förvirrad jag me.. el disträ. Såg ut som ni hade en mysig dag i går... tårtan såg himmmla go ut..mums. Vill önska dig en riktigt skön barn o jobb fri helg.. njut nu för de är du väl värd gumman. kramis

2008-08-29 @ 14:55:31
URL: http://ahsfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari