Tråkigt nödvändigt

Kan säga att jag känner mig rätt slö idag..

Fick Willyshandla bort några hundringar imorse efter lämningen som peppar peppar gick bra trots att jag hade en känsla om annat. William vart extra kramig idag och ville nog helst ha haft en dag hemma.. klart det är nytt och obekant att vara iväg så vareviga dag. Men efter lite mer krams så gick det bra.

Inget skojhandlande på Willys. Tvätt & sköljmedel, flytande Milda, kaffe, mer fiskgratäng, schampoo osv.. Men måstesaker o är glad de hade bra priser denna veckan så när jag behövde de.. Vad jag längtar till den dagen då de införskaffar ett bonuskort hos Willys, som Coop & Ica har.. jag hade lätt tjänat in bonuscheckar där :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari