Kvällsfika

Hade tänkt få in ett blogginlägg igår kväll efter barnen somnade men jag somnade själv, och sedan fanns ingen ork kvar. vaknade till en gång kl 22 men ben och armar vägrade röra på sig. Sedan vaknade jag till kl 23 och fick samlat kraft nog att stänga ner datorn och släcka lampan i köket.. så nån blogg bidde de ej..

Resume från igår. Sov enbart 4 timmar så vart rätt slö hela dagen, efter jag vaknat låg jag och kollade två avsnitt av QAF innan jag fick kommit mig ur sängen. Efter en jobbhelg behövdes det helt klart diskas och även röjas rätt rejält efter förra veckan. Fick ett ryck och hann betydligt mer än jag hade tänkt o tur vart la de då Donnsy messade ang fika senare på kvällen. Passade på att springa till affären medan barnen fortfarande befann sig hos C och slängde ihop en kladdkaka till kvällen.

Barnen kom hem, trötta såklart men ändå efter första besvikelsen att vi inte skulle åka ut och bada kl 18 en söndagkväll när jag jobbat tre nätter så lugnade det ner sig. De gick ut och lekte och så kom D på snabbfika innan nattningar.. Kameran ville sig inte alls igår, antingen överexponerade sig blixten eller så blev det noll fokus.. eller varför inte svart!! Gav upp efter nåra försök för tydligen vart de inte meningen..


*uppljusad*


*svartvitad*


*nedljusad - (ååhh äru aldrig klar snart)

Som sagt, jag vill ha en riktig kamera, en braingkamera..
Donnsy tycker inte det är det roligaste i världen att statuera fotoobjekt, men får se ut precis så uttråkad han vill.. :) tycker nog ändå svartvita versionen blev bäst av dålig kvalitet.

Sen så när D åkt så vart det sängen som gällde o vad som hände sedan vet ni redan om ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari