Min helg..

Jag hade inga förhoppningar på den här helgen alls. Jag ville egentligen fått bytat min barnlediga helg så jag hade barnen denna helg istället, men så gick inte så barnledig blev jag som planerat tidigare.
Men det blev riktigt bra ändå!

Fredag kväll sent i mina ögon för att vara en fredagkväll blev barnen hämtade till slut. Besökte Malin tillsammans med några öl för henne och cube för moi. Det var skoj :) Jag var upplagd och cubsen dracks upp. Gladig Tina blev sedan upphämtad av D när han vart tebax i stan och styrning mot home.

Sovmorgon till över 11 på lördagen följdes av sen frukost och en sväng i bilen och musik hos D innan han skulle iväg på äventyr. Själv landade jag hemma med en nysförkylning och täppt näsa. Musiken satt kvar när jag kom hem och tog en tur på youtube under några timmar. När jag kom till ICA vart mina KINA RÖD inte alls där utan fick bli Maltesers istället, funkar det med i nödfall. Softade igenom 2 filmer i soffläge innan jag slocknade.



D-Drunkie ringde mig vid 4-tiden och vart tillbaka i staden men då gick inga nattbussar så tog morgonbussen ner och somnade om en stund till.. Vaknade tidigare än dagen innan och morgonen startades med "Krigarens Själ" som man tydligen var tvungen att ha sett, och bra imdb-betyg: där såg jag nu :)

Som film numero två blev det "21" med favoritus Kevin Spacey. Ok film de med..




Uppryckning till lite mer musik och kom oss sen iväg på en biltur men allt stänger tydligen kl 17 här runtom :p Men strax därefter vart jag ändå tvungen att åka hemåt eftersom barnen gjorde sig påminda och ville hit hem efter en helg hos far sin.

Så avslutar med en ny vy..

 
Pink Floyd - Comfortably Numb


Men vart en bra helg, jag är nöjd.. :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Den första filmen lät riktigt bra på summeringen. :) Jag hatar att inte kunna ladda ner film... grrr

2008-08-04 @ 10:06:40
Postat av: Lena

Krigarens själ är super! Har fortsättningen med... Krigarens hjärta. Fruktansvärda filmer men sååå bra. Men jobbiga att se pga innehållet. Kramisar gums.

2008-08-06 @ 07:36:49
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari