inget utkast

Jag har börjat på 3 olika utkast under dagen men inget vill bli färdigskrivet.
Jag har huvudvärk och känner mest för att bara stänga in mig i ett rum och sova tills jag vaknar av mig själv.

Jag är en kalashatare ända ut i nagelspetsarna men imorgon är det att bita ihop och vara artig. K ska trots allt ej behöva lida för det, han är ju glad om det kommer folk på hans födelsedag.

Men jag har faktiskt varit rätt social av mig igår och idag.. Elin & Natalie kom hit igår medan det vart Nina, Pontus & Lovisas tur idag. Så mycket folk här hemma under så kort tid vart längesedan, men det är kul :) Behövs det oxå minsann!


innan detta oxå slutar som ett värdelöst utkast så tycker jag nog på publicera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari