Ännu vaken..

Idag har varit en skrivardag.. skrivit ord efter ord och det har verkligen runnit ur mig. Ingen skrivkramp idag, hade alla förutsättningar som finns.
Trots att jag är mycket tröttare nu än förut idag är humöret mer på topp. Framåt kvällskanten började det lätta mer och mer. Fick en slags bekräftelse även om ingen utom jag reagerade över hur eller när tillfället gavs. Inget märkvärdigt men ack så värdefullt.

Nu har jag messat o pratat med mina braingar Leena & Daddy A. A försöker föra UFCinflytandet vidare på Leena och en dag ska ni se att våckra leena sitter där och tjuter efter blodig fight som vi andra.. The day will come, be so sure my darlings!

Nu ska jag bara få läst igenom vad jag ihopplitat under dagen och sedan får de bli natti skulle jag tro..

Kommentarer
Postat av: mikkis

jag ställer samma fråga som jag ställer till många hehe, vad händer på nyår? :)

2008-12-29 @ 10:46:44
URL: http://mikaelatjarnliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari