Febrig natt..

Natten innan höll jag på att frysa ihjäl men inatt var det hur gott som helst :D
 
Donnys kom hem från jobbet och påstod att han hade feber.. mina erfarenheter från tidigare liv säger mig att det oftast inte brukar vara så illa. Att det låter högre än vad det verkligen är. Fast ju längre kvällen led desto varmare blev han. Ett tecken på att något var fel var att han frös, trots tjocktröja och filt i soffan låg han och frös. När vi skulle lägga oss fick han rotat fram ytterligare ett täcke som vi hade ovanpå det vanliga och ändå låg han och hade ståpäls på benen medan han var glödhet.
Inte för att sko sig på annans olycka men det var en underbar natt värmemässigt sett, ett tag var han så varm att det nästan gjorde ont. På morgonen berättade han om sina feberdrömmar han hade haft, att det var viktigt att han var så varm annars skulle något stelna som det var ytterst viktigt att det ej gjorde. Nu när klockan ringde hade han svalnat av en aning så det värsta var borta, token valde ändå att gå till jobbet även fast han har en giltig anledning att ta det lugnt.


Donns inte alltför välmående på kvällen..


Lät bli att somna om när D gått förut. Om en sisådär 40 minuter får jag börja traska mot tågstationen för färd hemåt. Kevin ska till tandläkaren kl 13 så måste hämta upp dem i skolan vid 12.30 tiden.
Lovat dem fika hos Espressohouse sen när det är överstökat.

Kollade kollinr jag hade fått från barnens julklappar och som status stod det att avi var utskickad. Har jag ordentlig tur hinner det komma med dagens post så mamman kan sitta och kolla igenom allt ikväll när barnen är hos C. Imorgon eftermiddag är de tillbaka igen..

Men skriver mer i eftermiddag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari