Förbannad!!

Nu blev jag ilsk, totalilsk på en sekund..
Barnen ringde C för att fråga om han kunde åka till Liseberg eller till Vattenpalatset med dem idag. Han svarade bara "ta med mamma!" K sa då att mamma har ej råd och C kontrar med " Det har hon visst, hon fick barnbidrag i fredags!!"
Kevin blev naturligtvis svajig och undrade varför vi inte kan åka för jag fick ju pengar i fredags..
Det gör mig så förbannad.. säger jag att vi ej har råd är det inte upp till C att ifrågasätta detta. Han vet inte ett jävla skit vad jag har för pengar eller vad jag behöver använda dem till. Att jag måste hålla på dem för att få pengarna räcka hela månaden..
Men han som får X antal mer slantar per månad och inte alls använder de barnbidragspengar jag skickar över till honom var månad för att köpa kläder till pojkarna osv har mage att kritisera min ekonomi så barnen tycker vi har de eländigt här och undrar varför vi ej kan åka när vi fick pengar i fredags.

Jag blir så pissarg!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Maja

Fy fan vilket jävla sätt! Det där var riktigt idiotiskt. Punch his face for you? Stora kramar till dig. Riktigt illa att blanda in barnen i sånt där.

2008-12-21 @ 11:00:17
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det var mycket dumt. Men stäck på dig du vet va duktig du är för att få ekonomin att gå runt. Och du har köpt julklappar som är dyra och som dom gillar.Du är jätte duktig.Kram

2008-12-21 @ 19:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari