Huvudvärk, spänning, kaffe och min Gums

"Man kan inte sova bort hela dagen"
Jo men just nu hade jag behövt det. Ögonen svider och huvudet dunkar och ansiktsbenen värker.
Ingen sova idag, snart kommer barnen hem och ikväll är det lusse för William i skolan.

Ska ta några alvedon och en kopp kaffe och hoppas det mesta ger med sig. Haft mer huvudvärk senaste veckorna faktiskt..

Natten var wünderbar as always.
I natt drog vi det till en helt ny nivå.. den som gick vinnande ur det hela var Pappa Keno och Jag.. Tärrääss får vänta in nästa tillfälle. Men vi kan nog avslöja vi la till en nypa spänning i det vardagliga, något medryckande och adrenalinshöjande.

Natten gick kvickt och trots att jag trodde att jag skulle frysa ihjäl på kvällskanten när jag upptäckte att jag hade fått med mig fel tröja till jobbet - enbart kortärmade.. men jag överlevde och tacksam att det inte var en av de mest köldslagna nätterna där.

Nu får jag hälla i mig kaffe..

Min darling fingums har öppnat ny blogg..
MajaminMajaminsötalillahmmhmmpapaya..
Hur lätt är det då att komma på nått fint som rimmar på piraya!!!

Besök henne NU!



Kommentarer
Postat av: Maja

Va söt du är som länkar. Och nja... han jag jobbar med har kommit på det fiffiga Baja så det är nu vad jag heter. Jaja, man får bjuda på litegrann :P



PS. Fyllkaja har jag också hört, om det är så värst fint kan väl diskuteras.

2008-12-11 @ 08:35:31
URL: http://missmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari