Inte frisker alls..

Blev inte så mycket bloggande idag ändå trots att jag inte haft några barn. Beror till största del att jag sovit nästan hela tiden och andra delen beror på att jag helt enkelt inte orkat.
Förkylningen håller mig i schack.. men nu tror jag att vändningen kommit. Somnade på soffan för några timmar sen och vaknade genomvåt trots att jag själv inte känt att jag skulle haft någon feber. Men hoppas sjukeriet är på väg bort nu.

För idag då så gäller mer alvedon mot bihåleskiten och sen blir det jobba natt 2 av 3 innan helgen är avklarad. Skulle skriva ett godnattsms till D imorse när jag la mig men började skriva om starwars och att det var deras fel att allt var så kallt. Kvicknade till och såg vad jag hade skrivit.. så helt med när jag kom hem från jobbet var jag inte!

Korten från jul har jag inte ens orkat föra in ännu men kanske jag kan få någon lust efter maten.. tur jag hade framförhållning tidigare i veckan och köpte hem sån där fryst färdig potatisgratäng i påse som jag kan ta till julskinkan. Ok, kanske inte världens smakupplevelse men den fungerar som bukfylla för mig. Lite festligt i min ensamhet är det oxå!

Så nästa nu blir alvedon, mat och dusch..

Kommentarer
Postat av: Björn

Alvedon + mat + dusch. Bra combo :)

2008-12-27 @ 10:13:00
URL: http://bjornnastet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari