Julklappar till barnen fixade..

Det allra viktigaste glömde jag igår när jag skulle till Donns.. min bankdosa *suck*!

Hade mailat några stycken ang julklappar till först och främst Kevin men när en person hörde av sig ang ett paket som i så fall även skulle täcka in William så kändes det helt riktigt. Nu behöver de inte slåss om själva saken utan får var sitt och detta överkomligt.. kruxet var då betalning men snälldonns fixade överföringen och får så tillbaka sina pengar när jag kommer hem och får tag i dosan igen.
Säljaren har bekräftat att pengarna kommit in och postat iväg mitt paket och skickat mig kollinr :) Så innan jul lär det komma! Hoppas de blir glada.. det här var vad jag hade tänkt från början fast gick ifrån idén då jag inte trodde jag skulle få råd med två.. men det verkar lösa sig till det bästa ändå. Och skulle nu W julklapp dyka upp som jag redan beställt så kan jag spara den tills han fyller i Januari :)

Julklapparna till boys börjar med Nin. Ds med 6 kassetter.. nu kanske förvillat K om han skulle läsa här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari