Klipp it!



Började klippa lite grann, ett sånt där ryck jag fick. Klippte lite till.. och lite till. Blev mörkare och mörkare i handfatet av allt hår som la sig som en tapet mot det vita kaklet. När jag väl var färdig hade det nog försvunnit en 7-8 cm minst men ändå känns det ändå som jag har längden kvar. Det var nog ganska långt trots allt.

Om det blev jämnt?
Ingen aning, men jag betalade nada för 10 minuter mot annars massor av slantar.
So I don´t really care!

Nu pågår det en inre debatt om jag ska klippa lite till när ändå saxen ligger i badrummet..
To be continued..


Kommentarer
Postat av: Lena

Bildbevis vill vi ju ha =) Är dock övertygad om att du är skitsnygg =)



Kram kram.

2008-12-06 @ 20:07:37
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari