Mot ljusare tider..

Det här är nog den piggaste dagen under de senaste sju snörveldygnen. Den elaka huvudvärken har inte flytt ännu men vill ändå tro att det går åt rätt håll nu. Energin har fylls på i högre dos än innan och humöret är lättsammare.
Så idag tänkte jag nästan på att få ett ryck och röja i klädkammaren. Där inne finns allt existerande på denna jord och jag har ingen möjlighet i världen att få fram något som finns längst in. Det kommer ta sin tid men varför inte börja ändå.
Barnen har åkt till badhuset med C så jag kan i lugn och ro dricka ur mitt kaffe och sedan så smått samla mod för plock och åter plock.

Min gran är förrresten fortfarande lika ståtlig trots att den nu stått inne i nio dygn.. herrejesus, hur kan det redan gått så många dagar! Snart nyår och sedan lämnar vi 2008 till förfluten tid..

Men fylla kaffekoppen nu och attackera huvudvärken och sedan se hur vi kan spendera denna dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari