Resa med Prio

Har nu bokat mig tågbiljett till Vbg tur och retur . Blir ekonomiskt bättre så än att ta bussen. Den här gången ska jag ta och testa på något nytt dessutom. Jag ska göra en biljettlös resa och använda mig av mitt SJ Prio kort och slipper på så sett tänka på att hämta ut biljetten innan avgång. Tror nog det blir smidigt!




Borde nog ta och börja packa även om det inte är så mycket jag ska ha med mig.. kameran och datorn är obligatoriskt men kanske lite kläder och annat bös kan vara bra att ha. O sen duscha och utfodra djuren o rota reda på modemet jag lovat ta med.. lite att stå i ändå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ni får ha det så trevligt.

2008-12-16 @ 20:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari