Sömnbrist men bra ändå..

Barnen kommer hem lite senare idag då Kevin var vänlig att vilja stanna kvar på Fritids en stund längre på eftermiddagen. Detta av att han hörde att jag hade "Utvecklingssamtal" med chefen direkt efter avslutat arbetspass i morse.
Natten gick bra och mötet likaså. Full av energi när jag gick därifrån strax innan halv nio bestämde jag mig för att åka ner till stan och handla för att slippa detta moment nu i eftermiddag när jag vaknat. Smart, för inte har jag någon lust att hasta mig iväg nu och frukost har jag redan fått i magen.

Kom hem strax efter nio i morse, la några bud på Tradera o till min glädje har jag nu fått mig en jeanskjol när jag vaknade och såg att budet gått hem.
Somnade gott under två täcken och vaknade inte förren kl 14.50 då Donns ringde och väckte mig..

Ikväll blir det lussefirande numero två när Kevins klass ska ha sitt uppträdande. Kevin skulle tydligen läsa en frivillig dikt som han haft stora problem med att lära in, och frustrerad och otålig har han varit. Men nu när han ringde när de åkte hem så kunde han den faktiskt.. hoppas det går bra. Igår kväll var det så illa att han inte ville på lusse alls, vilken press de kan känna de små!

När lusse sen är över skulle de tydligen med mig hem igen eftersom C hade möte av något slag. Jag behöver verkligen vila men det sket sig grovt. Sen inatt har vi ny person som går bredvid, vilket innebär omkastning i vardagen. Såå till morgonen lär jag sova gott när jag kommer hem..

Sen kommer det bästa :)
När barnen åkt till C imorgon eftermiddag åker jag till Vbg för två dagars egentid utan både jobb & barn, enbart Tinatid.. De är väl efterlängtade nu. O ska bli skoj o se hur D nya lgh gått framåt då det är två veckor sedan jag var där sist.

Men nu kom kiddosarna in genom ytterdörren :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Den där pressen känner vi nog av alla... men det är bara att fortsätta träningen, så ska den tydligen släppa... kramar!

2008-12-15 @ 23:58:44
URL: http://missmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari