Tidig julafton

Helt oplanerat fick vi en liten julklappsutdelning a la tjuvstart här på kvällen. Barnen är hos C när Tomten kommer så vi pratade om att ha en minijul kvällen innan men tänkte att varför inte då redan idag så kan de ha roligt med sina DS och spel hela helgen fram till jul.
Överlyckliga barn var det faktiskt. Jag hade förväntat mig lite olika reaktioner men K flög på mig o kramades när han såg vad som fanns i lådan :)
Sen kan man sammanfatta den här kvällen med S P E L A !!


William ännu ej sett vad som finns inuti lådan..


Kevin har tjuvkikat in i sin och ser rätt belåten ut :)


Wuhuuu


Resten av kvällen.. W går i fotbollskläder för de hade visat Zlatan på tv innan :p

Dessutom pratade de med moster som sa god jul och sa att de kunde få sina klappar från henne med när vi ändå var igång och vips hade de sex stycken spel att roa sig med allt som allt!

Nu är det väldigt tyst från barnen. De lade sig och spelade i sängen en liten stund och kom sedan ut och lämnade sina DS här hos mig för att sen pipa in i säng utan protester.. o nu är det så tyst så tyst :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh va kul att killarna blev sååå glada, ser verkligen lyckliga ut...

får se om vi kommer iväg till hudik över julen..

Theo spydde ner hela sängen i tors o H e göööör förkyld.. e sååå trött på alla sjukdomar.. phuuu

KRAMEN

2008-12-21 @ 00:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari