Trött men snart bär det iväg..

Då var det så dags. Om några timmar sker tillfället barnen och i synnerlighet Kevin räknat ner till. Julbord på Kärlingesunds Gård. K klassföreståndare kom och frågade i morse om det var idag det var för Kevin har tydligen pratat om detta konstant i skolan sen vi bokade :p
La mig inte överdrivet sent igår men trött var jag ändå när klockan ringde imorse. Så trött att jag ställde om klockan fel men så vaknade vi strax innan sju ändå som tur var och barnen kom till skolan i tid. Tror detta är tredje gången de senaste veckorna.. kanske är vintern som gör denna morgontrötthet.

Frukost, kaffe, kaka och sedan var det städ i de tre burarna medan Wilma hängde och klängde i mitt hår. Gott o ha det gjort.. Har under tiden lyssnat på gamla BonJovi och Aerosmithklassiker för att nu övergått till Phil Collins. De går aldrig ur tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari