Ultimate Fighting



Nu ska ni få höra på något stört som jag inte ens kunde inbilla mig skulle finnas inom mig. Jag har fått ett intresse för Ultimate Fighting *hua*. Nu sitter jag hemma och har tryckt på tv4 sport, jag som aldrig ser på tv ensam.. men nu jäklar ska de bli fight. Började titta lite smått på jobbet för ett tag sedan eftersom daddy A tyckte detta var kul och detta har utvecklats till riktigt kul ju mer man sett :D

Det jag tror jag gillar med det är de snabba vändningarna. En person kan ha övertaget för att helt otippat komma i underläge och förlorar hela matchen sedan inom någon sekund. Även om man inte är starkast eller snabbast så kan ändå en tillfällighet göra att det vänder. Jag tycker om de som slår ur underläge..

Men vem hade kunnat tro detta råa om mig, allra minst jag! Boxning upplever jag som tråååkigt men detta är det mer fart i :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari