Vår sista natt..

Tiden sprang iväg något så otroligt sen vi kom hem från besöket hos mormor/gammelmormor. La mig inne i sängen med Wilma och inte att jag ville gå upp för keligare goja än idag tror jag inte jag har varit med om. Nu har vi snoosat o gosat dun så jag är alldeles fjäderdammig. Lilla skruttan var så mattekrank.

Ska strax iväg till jobbet, nu är det dags för två nätter igen. Denna natten har jag sett fram emot samtidigt som bävat för. Idag slutar vår lilla Therese, vår sista natt tillsammans på vet inte hur länge. Vi har haft det så jäkla bra och jag behöver nog inte ens gissa på att vi kommer styra upp denna natten fint. Mat, flabb och samhörighet.. känns direkt illa att hon ska vidare till akuten och vi vet hur lyckosamma de är som får just henne som arbetskamrat. Men trots att det är så tråkigt att det tar slut nu så är jag så så så glad över att hon fått ett sånt drömjobb.. du är verkligen värd det!!


(drunkie.. dvs. inte så nyktra)

Så inatt blir det våra avskedstimmar.. Therese, Andreas och Jag. Hur nyktra, drunkie, trötta eller pigga vi än är så har vi ändå alltid precis lika fantastiskt roligt tillsammans.

Stor kram till den allra bästa TösskaTärrääss




Kommentarer
Postat av: Björn

Gott nytt år!

2008-12-31 @ 10:42:06
URL: http://bjornnastet.wordpress.com
Postat av: Therese

Va söt du e gumman...

de är jag som ska tacka er för att din gjort denna tid så rolig.. o man längtar till nästa gång man ska jobba i hop. Ni är klippor o ni gör ett jättebra jobb. Önskar ni kunde följa me mig...

Hoppas nu att ditt år 2009 blir ett kanon år!!

Önskar dig allt gott gumman för de är du verkligen VÄRD!! Nu ser jag ifram emot party me sköna natt gänget!!!! STOR TJÖÖÖSSSS

2008-12-31 @ 18:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari