Banker..

Inte så säker på att Swedbank är så bra egentligen.. Jo en bra bank naturligtvis, men är den så bra som den kunde vara om de bara bjöd till lite?? För mig har de enbart vart naturligt att vara kvar eftersom jag alltid haft dem, eller kanske är jag kvar pga lathet!
Hmm.. Har hört mycket gott om Bohusbanken som är en del av Danskebank. Har nu mailat in om ett möte så de kan visa vad de har att erbjuda mig som möjlig kund. Kostar inget att se sig om, förutom lite tid..

 vs.

Så Bohusbanken, upp till bevis.. kan ni knocka Swedbank tro??

Kommentarer
Postat av: emma

hej skulle bli glad om du kunde kommentera bilderna på min hund ;)

2008-02-06 @ 12:43:32
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Anonym

Men fel bank du! ;) Men du har rätt. Du har endast saker att tjäna genom att titta runt lite. Du vet som citybank säger´, byt inte bank, skaffa en till. ;)

2008-02-06 @ 13:51:39
Postat av: Maja

Och det där va ju då från mig om du inte förstod det. ;)

2008-02-06 @ 21:50:54
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari