Efter några timmar..

Jag vet egentligen inte vad det var som hände igår.. först vart det oerhört negativt men nu är jag mer osäker, för det behöver det ej bli så. En ny positivitet skapades och ett band som är svårt att bryta.
Och även om det ej sker nu så finns inget som säger att det inte sker i framtiden. Nu när vi har båda sidor och facit på hand så är allt nog precis som det vart menat. Hade en deja vu för ett tag sedan och befinner mig ändå något sånär på rätt plats. Det här är meningen helt enkelt.. och ju snabbare jag accepterar det desto bättre blir det.

Nu kör vi med öppna kort, som vi borde gjort från början.. så igår vart startpunkten för en ny tidsperiod!

Känns som en bra morgon trots att det inte borde det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari