Från ett ställe till ett annat..

Dagens utb. avklarat!
Nu ska jag trampa bort till dagis och hämta lillskrutt för o sedan hoppa på bussen ner mot stan. Efter de stora protesterna igår från K när han ej ville med att handla så tar jag och William och gör det innan Kevin hunnit ner till stan sen när skolan slutat.
Inte lite yoghurt och liknande som slukas när barnen är hemma. Går lätt 4-5 liter per vecka.. Men ska väl vara glad att K äter det eftersom han ej dricker mjölk, så får han lite kalcium i sig ändå.
O så måste jag ha kaffe.. kaffet tog slut idag o tycker nog jag e värd ett paket kaffe till mina frukostar.

Så nu blire iväg igen.. känns som hela dagen vart happig fram och tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari