God Morgon

Idag blir en spännande dag för Kevin. Första ggn han får besöka nattis :)

Jag sitter nu och dricker mitt morgonkaffe som idag vart ovanligt gott. Än en gång vaknade jag med ryggont. Igår blev det bättre under dagen och när jag vaknade idag vart det inte så mycket på ena sidan som igår, utan mest hela ryggen. O inte att jag gjorde något ovanligt igår heller..

Ute slaskar de sig. Tycker det är tråkigt. Ni skulle sett inatt när jag skulle lägga mig.. Det hade börjat snöa och temperaturen låg på -1. Ute var det ljust och himlen vart helt suddig av alla flingor. Då var det fint.. nu är det fult!!
Eftersom jag veterligen inte äger några stövlar får jag helt enkelt acceptera blöta strumpor mer som en regel än ett undantag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari