Hunger & Längtan

Det här är tredje dagen jag lever som jag bör, och jag märker hur kroppen redan har ställt om sig. Magen riktigt knorrade efter lunch redan kl 11 så nu börjar regelbundenheten och hungern synka sig!

William trampar runt här, han är otålig.
"Kan inte Kevin sluta snart??"
Är väl enda gången han vill ha hem K tidigare. Men det har sin anledning.. han vet ju att när Kevin slutat skolan kommer mormor och ska fira hans födelsedag litegrann i efterskott. O väntandet är svårt, speciellt ju mer det närmar sig.

Idag är det dammigt som barnen säger. Dimman ligger tjock runt husknutarna och vägrar släppa igenom någon sol alls. Men kylan var ganska svag imorse, kändes nästan våraktigt ute. O hör nu hur fåglarna kvittrar vårsånger utanför fönstret.. Hade vart förträffligt om våren kunde småstarta istället för den här löjliga sk. vintern.


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vill också ha vår nu. Är så less detta kalla skit.

2008-02-08 @ 14:04:14
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari