Klona mig??

Jag hatar mornar som skiljer sig lite från vanliga vardagsrutinen. Idag hade Kevin skolläkartid kl 09.00.. och William 5-årsstund kl 10.00. Men innan dess började Kevin skolan kl 08.10.
Eftersom jag ej hann åka och lämna W på dagis innan läkartiden så fick jag och han ströva runt skolan i en halvtimma medan K hade gympa. Och direkt vi var färdiga där så kvickt upp till dagis, men vi hann :)
Men likväl hatar jag när det är tider tätt inpå varandra på olika ställen..
O snart ska W hämtas eftersom 5-årsstunden varar endast till 11.30.. o sen slutar Kevin kl 13.10 :p

En riktigt happig förmiddag, får inte gjort någonting.. men iaf fått i mig frukost nu. Har nu ätit frukost 7 dagar i rad och druckit ordentligt med vatten, o vågen visar -1.4 kg på dessa dagar. Det var det extrakilot jag svullade på mig nu innan jag skulle starta ordentligt. Tycker sockerbehovet är värre nu än de första dagarna. Igår kväll vart jag så nära att göra en sån där kopp med varm choklad med massa grädde på.. det vart bara tröttheten som hindrade mig.

Kommentarer
Postat av: Maja

Du är duktig gumman! Det är så viktigt att äta rätt. Själv tog jag genvägen och åt tabletter som ökade fettförbränningen. Funkade super :)

2008-02-12 @ 10:43:39
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari