Krafterna kaputt väck

Här talar vi rakt in i väggen.. rätt ner i stupet.. pang bom vad hände?
Satte mig ner i soffan för att äta lite innan jobbet, och allt bestämde sig för att stanna till. Vart vaken sen jag snoosade mig sen imorse och vart igång ungefär hela tiden sen dess. Har nu lämnat Kevin utan problem nere på nattiset och sedan städat deras rum.. och tydligen är nu orken slut. Kroppen bara tvärstannade, ögonlocken kämpar sig neråt. Varma kaffet gjorde mig sömnig istället för pigg..

Det kommer bli en l å n g natt inatt :S


Kommentarer
Postat av: syren

Hoppas du får en vilsam natt!

2008-02-14 @ 20:48:20
URL: http://metrobloggen.se/abc
Postat av: Mamma

Det är nog stressen och oron för hur det skulle gå med k när du skulle lämna honom första natten.När det var klart tog krafterna i kroppen slut. Hoppas du får en lugn natt. Kram tänker på dig.

2008-02-15 @ 08:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari