Ny mobil..

Ringde från 3 på min mobil tidigare ikväll.. de undrade om jag hade några frågor som de kunde svara på ang abonnemang o liknande. Vart spännande att de faktiskt verkade intresserad av vad man hade att säga.
Men jaja, så hade han då ett erbjudande. Hade ej tänkt tacka ja men så är Kevins 3 mobil så otroligt kass- den hänger sig, batteriet dör o knappsatsen e trasig. O eftersom jag nu skaffat 3 åt honom så vi kan ringa billigare vore de ju bra om han hade en ordentlig fån att använda.
Så jag sa ja.. för 69:- / mån ringer o sms/mmsar vi nu varandra utan extra kostnad o så fick han en ny mobil gratis. Valde SE Z610i och jag hoppas den blir bra :) Inte blir de dyrare nu än med kontantkortet, utan går nog på ett ut eller så tjänar vi på det :)
image422
Dessutom skulle säljaren ringa mig om en vecka för o se så allt hade gått som de tänkt med leveranser o sånt :) Känns som vissa företag börjar bli mer servicemindade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari