REA

I min bokvärld sker snart årets mest trevligaste händelse.. b o k r e a n !!!

Undrar om det är någon mer än jag som tycker att den ligger på fel tidpunkt varje år. Jag tycker aldrig jag har några pengar över till böcker i Feb.. hade de lagt den i en mellanmånad som April/Maj hade man kunnat unna sig någon bok extra.. så för mig är det mest trånande bara!
Har förhandsbokat en bok på Adlibris för 69:- och det kommer bli årets reabok för mig.. Resten får jag nog gå till Biblioteket och läsa, får göra så!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Tänk va biblioteket faktiskt är ett bra ställe, önskar att jag använde det mer.

2008-02-12 @ 11:46:50
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Anna

Åh jag längtar oxå till rean :) Men du har rätt i att den ligger vid fel tillfälle på året.

2008-02-12 @ 21:44:34
URL: http://peggiepo.blogg.se
Postat av: Tigerheart

Va kul ses idag! Kramar till go jenta!

2008-02-12 @ 22:10:37
Postat av: Maja

Jävla din mamma :P Jag vill dit!!!

2008-02-13 @ 10:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari