Shopping..

Så gick det massa pengar idag som inte vart tänkt egentligen!
M e n ...
Besticksetet från ÖB för 39:- för 24 delar vart helt enkelt behövligt. Priset vart alldeles ensamstående-mamma-ekonomi-lagom!! Och det är trevligt att ha lika många bestick av varje sort, som de vart innan fanns bara 4 teskedar.
image419
Mina är i grått!

O för o inte stoppa där hade de glasserbjudande. Big Pack Oboysmak för 10:- styck, även två olika Cartedor, så det blev 3 glasslådor till slut.
image420 image421
Men innan dess så köpte jag något till enbart mig själv. Coop har ett hantelset med 6 hantlar i tre olika viktklasser nu för 79:- o de köpte jag.. de sa jag till mig redan i början i höstas att jag skulle försöka skaffa mig.. o nu när de hade sänkt priset så unnade jag mig faktiskt de :P

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Då har vi båda haft oss en sväng förbi ÖB idag då,, fniss
Dom besticken köpte jag en gång, värdelösa,, nu endast 4 skedar kvar av den lilla modellen. Alla andra lossa handatgen på,, en efter en,, *Morr
Hoppas dina håller bättre!!
Krams

2008-02-28 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari