Ska jag blogga?

JO jag har en bloggsvacka.
Jag har ingen ork lust eller egentligen något att skriva om heller.

Haft ett kanon sistadygn. Fäen vad vi jobbade men hjälp så samspelta vi är, Lella, Andreas och jag. Flyter oerhört bra och vi trivs så gott med varandra, aldrig några sura miner utan megaskoj mest hela tiden.

 ♥  
"Moi med Andreas sneffandes i örat | gulleLella o Daddy"
(Precis exakt så blek är man när man jobbar natt :p )


Vaknade kl 12.30 idag och borde egentligen vila nu men är för upptrissad för det. Mötte Kevin nere i stan, barnbidragsdags och fick ladda på hans månadskort nu när de finns pengar för de. Unnade oss en lunch/frukost på McDonk, var sin happy meal innan vi handlade på Willys och skulle fara hemåt. Då ringde systera som oxå vart i stan.. åkte med henne hem till oss för kaffe och tjöt fram till Kevin skulle lämnas på nattis igen. Syrran körde ner oss och följde med K in och kollade hur de hade det där :) Kevin glad över det..

Syrran till Willys och följde med en kortis o träffade Helen :D Bestämde att vi skulle träffas på tisdag när jobb o skolor slutat :) Way to längesedan nu!!

Så nu är jag upprymd.. laddar upp videos jag filmade inatt.. Haha.. jo så kan de vara!!
*tröttflum*

Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt att du mår bra! Kramar!

2008-02-21 @ 12:16:35
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari