Slöer

Lämnar ett litet livstecken innan jag ska diska efter maten. Vi har gluffsat i oss tacos efter bästa förmåga och nu väller det ut överallt känns det som.
Idag värker huvudet och kroppen känns seg. Tror någon slags förkylning är i antågande. Vill helst bara slappa soffa med filt o kudde, men tror inte de skulle uppskattas av mina små.

Minns att jag vaknade inatt, hela kroppen vart spänd och stel. Jag kan inte säga att jag minns vad jag drömde, men något bra vart de inte. Sån där slowmotionmardröm.

Nu e de nåra timmar kvar men sen när barnen somnat ska jag hoppa i mina pyjamasbyxor o bädda ner mig i soffan framför en film med lite Amarula med mjölk o is.. intalar mig att likör e bra mot förkylningar :p Iaf e de en feelgoodgrej för psyket :)

Grattis till lägenheten gumsan, det blir nog bra när de e flyttat o klart!!
*kram på*

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Massa krams om!

2008-02-22 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari