Snöö..

Jag tycker jättemycket om snö, men nu anser jag att denna vintern har haft sin chans.. nu får det räcka!!
Så inte alltför nöjd blir jag när jag läser på Aftonbladet att nu e de dags igen.

Till helgen blir det kallare och solen rymmer igen. Vi har haft sol nu några dagar och allt blir lättare då.. men tydligen e det över för denna ggn.

Och när jag kollar femdygnsrapporten står det att vi kan vänta oss snö och regn här på västkusten under lördag/söndagen. Storm har vi var o varannan dag här men nu verkar temperaturen sjunka som extra jäkelskap denna fjantvinter. Men come on då väder.. gör de du ska så e de över sen och vi kan få vår o värme på riktigt!!
Funkar det att strejka??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari