Sömnrekord.. nästan

Jag var nog trött när jag la mig imorse.. för jag vaknade till liv kl 17.14!!! Den måste slå sig in på en andraplats på listan över längsta sovandet efter jobbet.
Men helt oförklarbart är det ej, innan jag la mig hade jag sovit 3½ timma av 49 timmar.. så nu vart äntligen kroppen trött. Igår vart det stört omöjligt att somna om efter att jag vaknat tidigt. men tog igen lite av det nu :p

Känns ändå lite snopet, nu ska jag snart iväg och jobba igen.. hela dagen har pyst iväg!
Men får börja med kaffe o bota huvudvärken o få lite energi så jag kan skala potatis o fixa matlåda tills jobbet, för inte hinner jag äta hemma när tiden är så knapp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari