The Bohus Bänk

image378


Här snackar vi skillnad.. Serviceskillnad!!
"Får jag bjuda på en kopp kaffe?"

Lugna behagliga miljöer.. inget spring.. o en rådgivning som kändes vart till för att göra det bättre för mig, inte som ett möjligt tjäna-pengar-på-objekt från deras sida.
Visst har Swedbank alltid erbjudit sina tjänster men det här vart ett steg längre. O för första ggn någonsin kändes inte bankbesöket som något jobbigt och utsatt, utan nu kändes det som man fick förhoppningar och nya möjligheter till en stabilare ekonomi.. och att man var välkommen!!

Egentligen blir det inte så mycket annorlunda. Stora skillnaden är att jag får billigare ränta på det lån jag har kvar från husförsäljningen samt att Daddy inte behöver vara med som medlåntagare och att jag från och med slutet av Mars kommer börja månadsspara på ett särskilt konto.. Inte så mycket per månad men efter ett tag kommer jag ha kommit upp i en slant :) Allt till fördel för mig!!

O som en parantes tyckte hon allt såg jättebra ut o enligt sån där scoring där de kollar kreditvärdigheten låg jag i topp.. så allt vart kanon!

Så yey.. de här vart la bra då :)

Å Majs, ni e säkert bra på Handelsbanken o hade du jobbat här i stan hade jag gått direkt till dig :D



Kommentarer
Postat av: Maja

Nejdu, här bjuds det inte på nåt kaffe inte. Stanna där du är ;)

2008-02-14 @ 16:45:42
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Tigerheart

Vad härligt det blev ljusare!! Njut gumman! Kram o mys på er ikväll!!!

2008-02-14 @ 18:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari