Träna hemma?

Såhär är de.. vi lever i regn här mest hela tiden.. o regnar de inte så de ligger risk för drunkning så har jag barnen hemma. Dvs.. när ska jag få tränat?

Satt o funderade lite på en sån dära crosstrainer/orbitrek..? Är den bara tyst av sig så kan jag ju träna så fort barnen somnat om kvällarna.. utan att behöva sticka iväg. Som ett komplement till löpningen när den blir svår.. Hmm.. jo får fundera på den där.. Ganska perfekt nu vintertid o även om den ej kan slå känslan av en löprunda en ljummen sommarkväll så finns den ju alltid där.. enda kruxet är de jäkla priset. Så får la börja spara mig en sån :p Kanske till nästa vintersäsong :D

Kommentarer
Postat av: Maja

Du tor väl inte att det var så för mig? Nej, det va en kill esom drack alldeles för mycket alkohol.

2008-02-03 @ 14:36:35
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Maja

En sån orbitrek/crosstrainer har jag. Helt tyst förutom att det piper just när det startar. Perfekt!!

2008-02-03 @ 20:48:29
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari