Vikten 18/2-08

Någonting är lite mysko med min kropp..
Den 6 feb började jag äta ordentligt.. och första veckan brukar jag gå ner 1.5 kg cirkus, just för omställningen. Men måste ha bunkrat vatten innan eller liknande för vikten har fortsatt dalat.
Imorse när jag ställde mig på vågen visade den -3.2 kg på totalt 12 dagar.. och jag har inte gjort något annorlunda förutom att ha ätit mer o druckit mer.. fast på bestämda tider.

Nu borde detta raset stanna upp sig.. och gör det de borde jag inte bli kinkig för de, för nu har jag ändå redan ett stort försprång på mig själv!

Kommentarer
Postat av: Maja

Duktig du är gumman! Kramar!

2008-02-18 @ 12:46:06
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari