Beach 2008 - Jorå så atte..

Hämtat ut paketet med byxorna.. o baggy vart de inte alls på mig.. men jag får iaf på mig dem!
Om nåra kg så kanske de sitter lite lösare :D
För i natt bestämdes det om vår "beach 2008" ;p Lena, Jonne, Jörgen o jag ska försöka att tillsammans pucha o tappa vikt fram till den 10 Maj då målet är satt till. Nu är jag taggad o tror de andra oxå vart de :p
Jag har sagt att tills 10 Maj ska jag ha gått ner 4 - 4.5 kg, de dära sista som vägrar ge med sig.. nu kanske det kan bli av till slut!

Tog en bild när jag vart över där inatt och det verkar som vi hade sällskap.. det är vad jag vill tro iaf.. där bakom lampan bredvid Lena.. De där sträcken finns inte där annars!!

image317

"Lena, Jörgen & Jonnis"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha,, den där jonnis ser söt ut,, asg. Shit!
Sov gott gumman! Va längesen jag fick erbjudande från buzzador,, en gång direkt man blev medlem, sen nada. Hm hm,,, Nåja. Natti, dags för bingen ef en del nostalgi i u tube världen

2008-01-17 @ 00:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari