Blåljus av Margit Sandemo

I mina dar hade jag bara läst en Margit Sandemo bok, innan jag fick möjligheten att läsa Blåljus serien som består av sex stycken pockets. De här vart faktiskt fångande!

"Blåljus handlar om Lisa och hennes kollegor, som alltid är redo att rycka ut för att hjälpa människor i nöd. I alla slags väder, dag som natt, är ambulanserna ute på vägarna och ser till att sjuka och skadade kommer till sjukhusen där hjälpen väntar"

Tror att jag är den fjärde personen som läser just dessa exemplar för tillfället. De har blivit som vandringsböcker och efter jag läst ut dem så kommer jag skänka dem vidare så någon annan får möjlighet till gratis trevlig läsning.

Är nu på del 5 och känner redan att det blir tomt när sista boken är utläst!

image336

Kommentarer
Postat av: Anna

Men! Den serien har jag inte sett! Jag älskade Sagan om Isfolket av Sandemo, så den här serien måste jag ju läsa :)

2008-01-22 @ 19:34:01
URL: http://peggiepo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari