Bra dröms för tillfället..

Blogginlägg på löpande band nu medan middagen gör sig iordning i ugnen!
De där med drömmar är trickigt, eftersom jag blir så påverkad av dem i vaket tillstånd.
Men igår och idag har jag haft finfina drömmar.. o inte att glömma Jamiedrömmen förra veckan.. såna här vill jag ha. Igår drömde jag att jag träffade TO min gamla se upp till -are.. Då blev jag glad :)
Nu när jag sov efter frukosten så vet jag ej vem det vart som var med i dömmen men det vart en varm känsla som smög sig in i allt!

Be careful what you wish for... you just may get it..

Kommentarer
Postat av: Maja

Det är så härligt när du bloggar, hjärtat! Det gör mig glad att få insikt i ditt liv. :D

2008-01-08 @ 22:04:46
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Maja

Det är så härligt när du bloggar, hjärtat! Det gör mig glad att få insikt i ditt liv. :D

2008-01-08 @ 22:04:58
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari