El Eller

Så vart man långledig *glädjedans eller?* Sa iaf till dem att kan ingen jobba inatt kan jag hoppa in extra, så längtar inte alltför långt bort därifrån ändå.

Jag behöver städa här hemma. Grovstädning såsom finlirsstäd. Innan fredag när kiddos kommer så skare vara iordning här. Ner med adventsljusstakar o tomtar till förrådet, ut med återvinning o allmänt röj överallt.

Lite purken när jag vaknade, hade räknat med att få mig ett par traderabyxor me posten men ikke sa nikke, lika spänd förväntan inför morgondagens postgång. Nu kanske de inte passar mig alls men himla bra om de gjorde de trots allt :)

Guess what ladies and gentlemen.. it´s raining.. men inga men utan cats & dogs.. varför kan de bara inte sluta regna.. o hur kan elen vara så dyr när de bara vräker ner vatten till alla elvattenverk hela tiden!! Nått jag inte förstår mig på. Elen e bra mycket dyrare i år än för ett år sen.. o vad gjorde det hela detta året.. jo det regnade, dag efter dag, hela sommaren igenom. Så varför ligger inte priserna på samma nivå om de nu inte vill sänka dem :S
Fast lite gla e jag ändå för min elleverantör ligger granne med majgums :D

Kommentarer
Postat av: Maja

Va, vad har du för en? Skellefteå Kraft eller vad? *nyfis*

2008-01-15 @ 18:03:11
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Tina

Storuman ;) Inte sååå lång bort eller hur!!!

2008-01-15 @ 18:11:39
Postat av: Maja

Nej det är ju skitnära :D

2008-01-15 @ 20:09:40
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari